Általános Szerződési Feltételek a klima-legkondi.hu webáruházból történő vásárlásra   1. Általános információk 1.1.      Az Eladó adatai A klima-legkondi.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:   Cégnév: Klíma-Futár Kft. Székhely: 4025 Debrecen, Miklós utca 2. 3. em. 24. Cégjegyzékszám: 09-09-026173 Adószám: 24974994-2-09 Statisztikai számjel: 24974994-4791-113-09 E-mail cím: info@klima-legkondi.hu     1.2. FogalmakEladó: a webáruház üzemeltetője, amely a webáruházban kínált árut értékesítő szolgáltatást nyújtó 1.1. pontban meghatározott jogi személy Vevő: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, az Eladó és a Vevő együttesen Adásvételi  szerződés: a Felek között a webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés Áru: a webáruházban az Eladó által eladásra kínált termék Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen az Eladó az árut eladásra kínálja Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő (vagy megbízottja) részére történő átadása a futárszolgálattal. Szállító: DPD futárszolgálat Szállítási díj: Magyarország területére INGYENES! Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá   1.3. A webáruház általános bemutatása   A webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vevő között. A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben  leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek  visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. Az Eladó a szerződést annak száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 6. naptári év utolsó napjáig. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.  


2.   Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete 2.1.Az áru bemutatása, árak, akciós termékek  A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést.  Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól. Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát. A webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek.  Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk. A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével.  Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.   2.2.Az áru kiválasztása, a vásárlás menete Az áruról annak képére kattintva és annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a “Kosárba” helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására. Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia. Eladó a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket Eladó Adatvédelmi nyilatkozata tartalmazza A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat. Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette. A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján az Eladó visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között. Az ajánlati kötöttség a megrendelés visszaigazolásáig, de legfeljebb 48 óráig tart. 2.3.Megrendelés visszaigazolása A megrendelés beérkezését a webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja. A webáruház a megrendelés elfogadását legkésőbb 48 órán belül a Vevő által megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben külön visszaigazolja, és az adásvételi szerződés a felek között létrejön. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. 2.4.Szállítási díj Az áru szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, a szállítási díj 0 Forint, Magyarország területén belül. A Vevőnek a szállítási díjat az áru árával együtt kell utánvét megfizetnie.   2.5.Fizetés 2.5.1. Banki átutalás A bankszámlaszám melyre a megrendelést követően az utalást meg kell indítania: Budapest Bank  10103434-57845800-01004004   Banki átutalás esetén, kérjük a megjegyzés rovatba szíveskedjék beírni a megrendelés számot. Amennyiben banki átutalással fizet, rendszerünk a kiválasztott terméket foglalásba helyezi, a terméket az átutalt vételár bankszámlánkra beérkezésének megerősítése után szállítjuk ki. A vásárlásról szóló számlát a postán küldjük ki. Ha rendszerünk nem kap az utalásról megerősítést 5 napon belül, akkor emlékeztető e-mailt küldünk. Ha további 3 napon belül sem érkezik megerősítés, akkor a rendelést töröljük és eltávolítjuk rendszerünkből.   2.5.2. Fizetés utánvéttel Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk, és a rendelés ellenértékét a futárnak, készpénzben kell átadnia.   2.5.3. Szállítás  Az áruk szállítási címre történő szállítását az Eladóval szerződött DPD futárszolgálat végzi. Az áru kiszállítására az Eladó és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A szállítás várható időpontjáról Eladó a Vevőt az árunak a Szállító részére történő átadásakor telefonon értesíti. A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.  


3.  Elállás joga 3.1.Eladó elállási joga Az Eladót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Eladó már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Eladó a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Eladó ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt áru helyett más árura történő szerződésmódosítás céljából, vagy amennyiben a Vevő ezt nem fogadja el,  a Vevő által esetlegesen átutalással már megfizetett összeget 30 napon belül visszautalja a Vevő számlájára.   3.2.A Vevő elállási joga Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Vevő elállási jogának gyakorlását tartozik haladéktalanul, de legkésőbb az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül a kapcsolattartásra szolgáló e-mail címen vagy faxon az Eladónak bejelenteni. A Vevő a bejelentéstől számított legrövidebb időn, de legfeljebb további 14 napon belül az árut az Eladónak visszajuttatni. A szállítás költségei a Vevőt terhelik. Eladó az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárát a Vevő részére. A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Eladó mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól. Eladó kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek Vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért Eladót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az Eladót semmilyen kötelezettség nem terheli. Nem illeti meg a Vevőt az elállás joga arra az árura, amelyet személyesen az Eladó üzletében vett át, továbbá a gyorsan romló, vagy természetéből eredően nem visszaszolgáltatható, a számára egyedileg, utasítása alapján gyártott vagy személyéhez kötött áru, továbbá dobozos szoftver, hang-, és képfelvétel esetében, ha a csomagolást már felbontotta, hírlap, folyóirat és időszaki lap esetében és szerencsejáték esetében sem jogosult elállásra. Amennyiben az elállás a szállítás helyszínén már beszerelt árura vonatkozik, úgy a szerelés költségeit Vevőnek meg kell térítenie.  


 4.Szerződés módosítása Feleknek az elállási joguk gyakorlása helyett lehetőségük van arra, hogy e-mail útján, közös megegyezéssel módosítsák a szerződést. Vevő írásban kérheti a szerződés módosítását és az áru cseréjét. A cserére irányuló kérést Eladó nem köteles elfogadni. Amennyiben a Felek között a cserére megállapodás jön létre, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költségei Vevőt terhelik. Eladó kérheti a szerződés módosítását, amennyiben a megrendelt áru a készletből kifogyott, és helyette más áruval kíván teljesíteni. Ezt Vevőnek írásban (elektronikus levélben) kell elfogadnia.  


5. Jótállás A jótállás időtartama egy év. A garancia érvényességének helye: 4028 Debrecen, Hadházi u. 151. 2/6. (Postai úton is el lehet juttatni a meghibásodott terméket.)  


6. Panaszkezelés Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail, telefon vagy postai levél útján bejelentheti: e-mail cím: info@klima-futar.hu, Telefon: 20/318-3177, Levelezési cím: 4028 Debrecen, Hadházi u. 151. 2/6. Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatja. Amennyiben Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.   Felügyeleti szerv: Hajdú-Bihari Önkormányzat Illetékes Jegyzője  


7. Hírlevélre, nyereményjátékra történő feliratkozás  A webáruház látogatóinak lehetőségük van arra, hogy az Eladó hírlevelére, nyereményjátékára feliratkozzanak a nevük és e-mail címük megadásával. Eladó az általa értékesített árukkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról rendszeres tájékoztatást küld a hírlevélre feliratkozott Vevők részére. A feliratkozás során megadott személyes adatok kezelését Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli. A Vevő bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel. Ebben az esetben az Eladó törli a Vevő nevét és e-mail címét a listából, és a továbbiakban nem küld részére hírlevelet.  


8.Szerződésre alkalmazandó jog, jogviták elintézésének módja A Felek között létrejött adásvételi szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni. A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel békés úton törekszenek megoldani. Amennyiben a jogvita rendezése bíróságon kívül nem vezet eredményre, úgy a Felek kikötik az Eladó székhelye szerint illetékes, az ügyre hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét.  


9. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Vevőkre terjed ki. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre, valamint a Szállítóra. Az Eladó és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Vevő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére az Eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta. Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF a Vevő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban is elérhető. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.