Home / Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek
a www.klima-legkondi.hu webáruházból történő vásárlásra

 

1. Általános információk

1.1.      Az Eladó adatai

A www.klima-legkondi.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:

 

Cégnév: Klíma-Futár Kft.

Székhely: 4025 Debrecen, Miklós utca 2. 3. em. 24.

Cégjegyzékszám: 09-09-026173

Adószám: 24974994-2-09

Statisztikai számjel: 24974994-4791-113-09

E-mail cím: info@klima-legkondi.hu

 

 

1.2. Fogalmak

Eladó: a webáruház üzemeltetője, amely a webáruházban kínált árut értékesítő szolgáltatást nyújtó 1.1. pontban meghatározott jogi személy

Vevő: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt

Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, az Eladó és a Vevő együttesen

Adásvételi  szerződés: a Felek között a webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés

Áru: a webáruházban az Eladó által eladásra kínált termék

Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen az Eladó az árut eladásra kínálja

Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő (vagy megbízottja) részére történő átadása a futárszolgálattal.

Szállító: DPD futárszolgálat

Szállítási díj: Magyarország területére INGYENES!

Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá

 

1.3. A webáruház általános bemutatása

 

A webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vevő között.

A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben  leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek  visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. Az Eladó a szerződést annak száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 6. naptári év utolsó napjáig. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

 


 

2.   Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

 

2.1.           Az áru bemutatása, árak, akciós termékek 

A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést.  Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

A webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek.  Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk.

A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével.  Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.

 

2.2.           Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

Az áruról annak képére kattintva és annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a “Kosárba” helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására.

Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.

Eladó a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket Eladó Adatvédelmi nyilatkozata tartalmazza

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.

Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.

A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján az Eladó visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között. Az ajánlati kötöttség a megrendelés visszaigazolásáig, de legfeljebb 48 óráig tart.

2.3.           Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés beérkezését a webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja. A webáruház a megrendelés elfogadását legkésőbb 48 órán belül a Vevő által megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben külön visszaigazolja, és az adásvételi szerződés a felek között létrejön. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

2.4.           Szállítási díj

Az áru szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, a szállítási díj 0 Forint, Magyarország területén belül.

A Vevőnek a szállítási díjat az áru árával együtt kell utánvét megfizetnie.

 

2.5.           Fizetés

2.5.1. Banki átutalás

A bankszámlaszám melyre a megrendelést követően az utalást meg kell indítania:

Budapest Bank  10103434-57845800-01004004

 

Banki átutalás esetén, kérjük a megjegyzés rovatba szíveskedjék beírni a megrendelés számot. Amennyiben banki átutalással fizet, rendszerünk a kiválasztott terméket foglalásba helyezi, a terméket az átutalt vételár bankszámlánkra beérkezésének megerősítése után szállítjuk ki. A vásárlásról szóló számlát a postán küldjük ki. Ha rendszerünk nem kap az utalásról megerősítést 5 napon belül, akkor emlékeztető e-mailt küldünk. Ha további 3 napon belül sem érkezik megerősítés, akkor a rendelést töröljük és eltávolítjuk rendszerünkből.

 

2.5.2. Fizetés utánvéttel

Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk, és a rendelés ellenértékét a futárnak, készpénzben kell átadnia.

 

2.5.3. Szállítás

 

Az áruk szállítási címre történő szállítását az Eladóval szerződött DPD futárszolgálat végzi. Az áru kiszállítására az Eladó és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak.

A szállítás várható időpontjáról Eladó a Vevőt az árunak a Szállító részére történő átadásakor telefonon értesíti.

A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

 


 

3.  Elállás joga

 

3.1.           Eladó elállási joga

Az Eladót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Eladó már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Eladó a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Eladó ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt áru helyett más árura történő szerződésmódosítás céljából, vagy amennyiben a Vevő ezt nem fogadja el,  a Vevő által esetlegesen átutalással már megfizetett összeget 30 napon belül visszautalja a Vevő számlájára.

 

3.2.           A Vevő elállási joga

Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Vevő elállási jogának gyakorlását tartozik haladéktalanul, de legkésőbb az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül a kapcsolattartásra szolgáló e-mail címen vagy faxon az Eladónak bejelenteni. A Vevő a bejelentéstől számított legrövidebb időn, de legfeljebb további 14 napon belül az árut az Eladónak visszajuttatni.

A szállítás költségei a Vevőt terhelik.

Eladó az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárát a Vevő részére.

A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Eladó mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.

Eladó kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek Vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért Eladót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az Eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.

Nem illeti meg a Vevőt az elállás joga arra az árura, amelyet személyesen az Eladó üzletében vett át, továbbá a gyorsan romló, vagy természetéből eredően nem visszaszolgáltatható, a számára egyedileg, utasítása alapján gyártott vagy személyéhez kötött áru, továbbá dobozos szoftver, hang-, és képfelvétel esetében, ha a csomagolást már felbontotta, hírlap, folyóirat és időszaki lap esetében és szerencsejáték esetében sem jogosult elállásra.

Amennyiben az elállás a szállítás helyszínén már beszerelt árura vonatkozik, úgy a szerelés költségeit Vevőnek meg kell térítenie.

 


 

 4. Szerződés módosítása

Feleknek az elállási joguk gyakorlása helyett lehetőségük van arra, hogy e-mail útján, közös megegyezéssel módosítsák a szerződést.

Vevő írásban kérheti a szerződés módosítását és az áru cseréjét. A cserére irányuló kérést Eladó nem köteles elfogadni. Amennyiben a Felek között a cserére megállapodás jön létre, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költségei Vevőt terhelik.

Eladó kérheti a szerződés módosítását, amennyiben a megrendelt áru a készletből kifogyott, és helyette más áruval kíván teljesíteni. Ezt Vevőnek írásban (elektronikus levélben) kell elfogadnia.

 


 

5. Jótállás

A jótállás időtartama egy év. A garancia érvényességének helye: 4028 Debrecen, Hadházi u. 151. 2/6. (Postai úton is el lehet juttatni a meghibásodott terméket.)

 


 

6. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail, telefon vagy postai levél útján bejelentheti:

e-mail cím: info@klima-futar.hu, Telefon: 20/318-3177, Levelezési cím: 4028 Debrecen, Hadházi u. 151. 2/6.

Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatja. Amennyiben Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.

 

Felügyeleti szerv: Hajdú-Bihari Önkormányzat Illetékes Jegyzője

 


 

7. Hírlevélre, nyereményjátékra történő feliratkozás

 

A webáruház látogatóinak lehetőségük van arra, hogy az Eladó hírlevelére, nyereményjátékára feliratkozzanak a nevük és e-mail címük megadásával.

Eladó az általa értékesített árukkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról rendszeres tájékoztatást küld a hírlevélre feliratkozott Vevők részére.

A feliratkozás során megadott személyes adatok kezelését Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli.

A Vevő bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel. Ebben az esetben az Eladó törli a Vevő nevét és e-mail címét a listából, és a továbbiakban nem küld részére hírlevelet.

 


 

8. Szerződésre alkalmazandó jog, jogviták elintézésének módja

 A Felek között létrejött adásvételi szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni.

A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel békés úton törekszenek megoldani.

Amennyiben a jogvita rendezése bíróságon kívül nem vezet eredményre, úgy a Felek kikötik az Eladó székhelye szerint illetékes, az ügyre hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét.

 


 

9. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Vevőkre terjed ki. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre, valamint a Szállítóra.

Az Eladó és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Vevő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére az Eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.

Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF a Vevő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban is elérhető.

Az ÁSZF határozatlan időre szól.

Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Oldalunk cookie-kat használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close